Saturday morning




Dzień dobry Kochani ❤️

Od pewnego czasu temperatura przekracza 30stopni. To bardzo dużo. Osobiście lubię jak jest ciepło, ale upały mnie odbijają. Dosłownie. Mimo tego staram się nie narzekać na pogodę. Jestem optymistką i mam swoje rozwiązania, dzięki którym będę czuła się dobrze.

Jedną z nich jest moja styzacja. Zwiewna biała bluzka, dzięki której nawet w upał czuje się rewelacyjnie, a do tego spódniczka w kratkę.Stylizacja idealna na zakończenie roku szkolnego, egzamin,maturę czy w moim przypadku sesje! :D
















Bluzeczka : only collection
Spódniczka : promod

Jak Wam się podoba? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu 🤗






Ściskam i przesyłam buziaki😘

Agata

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja! <3 Moją uwagę przykuła spódniczka - lubię takie fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna, jednak nie przepadam za kratą. Ja wybrałabym jednolitą czarną spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, elegancko wyglądasz! Na maturę świetna, jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, okularki dodają charakteru całemu zestawieniu! :)
    Bardzo lubię eleganckie połączenia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia 💋 cudnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka super i całość bardzo do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zamów bezpłatny katalog EF

Jak realizować cele/ Moje rady.