Bahama yellow

Cześć!





Dziś przychodzę do Was z postem fashion. Przyznam się, że generalnie nie przepadałam za żółtymi sukienkami. Omijałam je zawsze szerokim łukiem. Jednak ta ma w sobie ''to coś'' i postanowiłam pokazać się w tej pięknej kreacji. 




Sukienka jest bardzo zwiewna i leciutka. Jest w stylu hiszpańki, co widać na zdjęciu - ramiona odkryte i falbanki. Idealna na upalne dni. Gdybym miała drugi raz wybierać - bez zastanowienia się byłaby już w mojej szafie. ''Bahama yellow'' jest po prostu idealna. Myśle że dodaje uroku i dodałaby go niejednej z Was! Czuje się w niej bardzo dziewczęco. Polecam!





Marka: SinSay

Więcej na:
instagram: instagram.com/podniebna/



                                                                                                                 Buziaki! <3







Komentarze

  1. Bardzo lubię taki styl sukienek :) Sukienka jest piękna! Bardzo ładnie w niej wyglądasz 😇 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Ostatnio kolor żółty króluje, sama muszę coś w takim kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę prześliczna stylizacja, super w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twoja stylizacja.
    Jako bloger modowy powiem Ci, że kolor żółty do Ciebie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor żółty naprawdę ci pasuje ładnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać że mimo tego że nie lubisz tego koloru to bardzo ładnie wyglądasz w nim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także nie przepadam za żółtym. Generalnie ludzie nie wyglądają dobrze w tym kolorze, ale Tobie się udało :D Sukienka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio sama zaczęłam się interesować żółtymi ciuchami, faktycznie ma w sobie to coś :) Nie jest nudna, przyciąga uwagę a jednocześnie jest delikatna i kobieca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka super! Bardzo lubię żółty, często się pojawia w mojej szafie. Nie lubię natomiast tych wycięć na ramionach, nie przemawia do mnie kompletnie ta moda, ale to osobista opinia.
    Fason sukienki super! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę też mi się spodobała a stronie od żółtych ubrań! Faktycznie ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie:) Tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, pasuje Ci taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka, strasznie mi się podoba ten kolor, szkoda, że nie widziałam jej wcześniej w sklepie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! Sukienka skradła nasze serca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta sukienka <3 Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zamów bezpłatny katalog EF

Jak realizować cele/ Moje rady.