Weekend time




Od jakiegoś czasu mam wiele przemyśleń, z którymi szczerze chce się z Wami podzielić. Czuje, że to mi sprawia ulgę. Ogromną. Mało kto w dzisiejszych czasach potrafi słuchać. Nie zaprzeczam, że nie trafiłam na super osoby,które poświęciły choć odrobinę swojej energii, ale...takich osób jest niewiele.


Ostatni weekend spędziłam w Warszawie razem z siostrą. Po długiej podróży zahaczyła o stolicę i tak oto spędziłam z Nią czas. Wspólny wypad do muzeum, wspolnie spędzony czas i wiele innych chwil.

Czuje u siebie zmiane. Nie jest tak jak było przedtem. Już nie jesteśmy dziećmi, które kłócą się o drobne błahostki. Dorosłyśmy.

Myślę że Ci co mają siostrę/siostry lub ogólnie rodzeństwo dobrze mnie rozumieją.Generalnie mam dwie siostry. Uwielbiam spędzać z Nimi czas. 



W sumie to mogę powiedzieć, że lubię Warszawę. To miasto, przepełnione liczną historią. Pamiętam wycieczkę szkolną w podstawówce, kiedy odwiedziłam po raz pierwszy PKiN. To były czasy ;D

Od razu mi się spodobało. Było świetnie. Teraz moje miasto studenckie, ale nie będę tu się rozpisywać zbyt obszernie. Napisze o tym osobny post :) 



A teraz zostawiam Was z ujęciami pięknego PKiN w tle i słyszymy się już niedługo.


Buziaczki,

Agata 













Golf : Vero Moda
Płaszcz : Bexleys Woman

Komentarze

  1. Mam siostrę i cieszę się że się mamy nawzajem. Możemy się sobie wyżalić i w ogóle. To moja najlepsza przyjaciółka 😍 .piękne zdjęcia i płaszczyk cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Zawsze Wyslucha wszystkiego! Dziękuję kochaniutka❤️

      Usuń
  2. Fajna stylizacja, zwłaszcza płaszczyk bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam siostry, to moje najlepsze przyjaciółki 😍 fajna stylizacja, a zwłaszcza płaszczyk podoba mi się 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam siostry, mam tylko młodszego brata ... ehhh Świetne fotki, maja klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brata nie mam, ale super, możesz wielu rzeczy go uczyć 🙂

      Usuń
  5. Super że możesz ze swoją siostrą przeżywac takie chwile i życzę ci tego ! Zdjęcia są przepiękne! Zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam serdecznie 🙂

      Usuń
  6. Siostry nie mam, chociaż zawsze chciałam mieć. Mam za to dwóch starszych braci. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wspaniałe mieć dwóch starszych braci! 💕 Dziękuję kochana 🙂

      Usuń
  7. Mam dwie siostry, ale między jedna 11lat różnicy a druga 15, zazdroszczę im tej więzi tego narzekania na siebie i udawania że się wcale NIE lubią. Świetne zdjęcia! Ja pierwszy raz Warszawę planuje zobaczyć w wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to spora różnica wiekowa, ale najważniejsze, że się dogadujecie 🙂 Wiek z czasem zaciera się i nie odgrywa takiej dużej roli. Świetnie polecam PKiN i Stare Miasto💕

      Usuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. Ja jeszcze nie byłam nigdy w Warszawie. Muszę się wkoncu wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drobna rada. Jakbyś powiększyła czcionkę to by się lepiej czytało. A zdjęcia są naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę zwracała na to większą uwagę przy publikacji kolejnych wpisów 🙂

      Usuń
  10. Warszawa jest pięknym miastem, jednak ja zawsze będę patrzeć na to miejsce przez pryzmat przykrych rzeczy, jakie tam przeżyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części współczuję co Cie dotknęło, każdy ma jakieś wspomnienia z danym miejscem, dobre 🙂 i te mniej..

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia <3 Niemniej jednak ja Warszawy wręcz nie lubię ;) PS Powiększ czcionkę, bo ja się doczytać nie mogę, gdyż te literki są takie malutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Warszawę.. :) Polecam powiększyć czcionkę, bo kiepsko się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja, siostry nie mam tylko brata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma jak Warszawa :) piękne zdjęcia super na nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki! Bardzo fajne tło. Tekst troszkę za mały i trudno się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak umiejętność słuchania to rzadkość, a jeśli mogę mieć prośbę to pisz wiekszą czcionką :) Będzie lepiej czytelne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię tego miasta. Kojarzy mi się z ciężką pracą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam aż przestanę się kłócić z siostrą o głupoty ;P, mam nadzieję, że to się zmieni. Też bardzo lubię Warszawę i raczej tam będę studiować. Bardzo ładne zdjęcia, stylizacja ładnie zgrywa się z tłem :3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam widok Pałacu Kultury i Nauki zaraz po wyjściu z Dworca PKP :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! Uwielbiam efekt gradientu i sama używam go aż za dużo haha ;D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga BWR ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, i genialna stylizacja! Masz mega cudowny płaszczyk i golf <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z siostrą mniej się kłócę odkąd poszłam do gimnazjum, teraz nasze relacje są lepsze. Chodź z powodów prywatnych się to troszkę zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej jaka drobna czcionka! Miałam mega duże problemy aby ją przeczytać ! Zdjęcia wyszły bosko! Byłam w Warszawie od niedzieli do czwartku i spełniło się moje marzenie aby na żywo być obok Pałacu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia - niektóre takie "okładkowe" i fajnie się je oglądało ale czcionkę tekstu proszę powiększ <3
    Ja z rodzeństwem jakoś nie mam dobrych kontaktów a każdy z nas już jest dawno dorosły..

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że takie małe literki...praktycznie nic nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. W Warszawie byłam dawno dawno temu !! na wycieczce szkolnej albo przejazdem, nie pamiętam ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Przez Ciebie mam ochotę na wycieczkę do Warszawy :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w Warszawie w zeszłym roku na urlopie 😚
    Pierwszy raz i spodobało Mi się
    Pozdrawiam

    https://twinstyl.blogspot.com/2019/03/jeans.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za dużymi miastami, a może to przez ludzi ? hah
    Świetne zdjęcia :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłyśmy raz w Warszawie:) bardzo dobrze wspominamy ten wyjazd!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zamów bezpłatny katalog EF

Jak realizować cele/ Moje rady.