January feeling





Życie jest jak echo,
co wysyłasz - wraca,
co siejesz - zbierasz,
co dajesz - dostajesz,
to co widzisz w innych,
istnieje w Tobie..




Pobudka o 6:00, łyk gorącej kawy i wzięcie swojego życia w garść. Bo przecież sami kreujemy swoją przyszłość poprzez codzienne nawyki. Ten czas mija nieubłagnie. Nie poczeka nawet autobus, na który wyszłaś z domu o 2 minuty za późno.. Poprzedni rok był dla mnie rokiem zawirowań, nowych doświadczeń a także głębszego poznania samej siebie. Dziękuje za każdą napotkaną osobę. Myśle że pojawili się w moim życiu nie bezcelowo. Pojawili się, bo mieli konkretny cel w swoim życiu, aby zaistnieć w moim. Staram się nie patrzeć wstecz, mimo tego czasami złapie chwilę refleksji po czym skupiam się na chwili obecnej. Takie doświadczenia uczą mnie dużo. Jestem bardziej świadoma tego jak obecność innej osoby może mnie uskrzydlić..















Czas decyduje, kogo spotkasz w życiu.
Twoje serce decyduje, kogo chcesz w życiu.
Twoje zachowanie decyduje, kto w życiu zostanie.






Chroń to co dla Ciebie najważniejsze.


Komentarze

  1. Piękna sesja, w pełni się zgadzam z początkowym cytatem

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak...to bardzo ważne... chronić to, co dla nas najważniejsze....

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te zdjęcie! Przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zamów bezpłatny katalog EF

Jak realizować cele/ Moje rady.