Stay classy

Jeden dzień na raz – to wystarczy. Nie oglądaj się za siebie i nie martw się przeszłością, ponieważ jej już nie ma. I nie niepokój się o przyszłość, bo ta jeszcze nie nadeszła. Żyj teraźniejszością i rób to tak pięknie, by była warta wspominania. 
~Ida Scott Taylor



... 

O ile piękniejsze byłoby życie  gdybyśmy o tym zawsze pamiętali. Pomimo ciężkich dni jakie mnie ostatnio dopadły, postanowiłam podzielić się z Wami moi Drodzy stylizacją.  Jak Wiecie klasyczne proste płaszcze - ubóstwiam je! Dodatkiem jest również klasyczny kapelusz, którego nie mogło zabraknąć w czasie sesji. Zapraszam do obejrzenia! A tymczasem ja lece do dokończenia mojej książki!















Komentarze

  1. W tym samym miejscu kiedyś mieliśmy sesje na blog. Piękny płaszcz, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zamów bezpłatny katalog EF

Jak realizować cele/ Moje rady.